Csoportos órák

Kondi step
A Kondi step edzés fő eszköze a step pad, amelyen könnyen követhető alaplépések kombinációja segít elérni a célt, a keringési rendszer aktiválását és az egész test izmainak átmozgatását. A motiváló zene, a társak és az edző támogatása segítséget ad a kezdeti bizonytalanságok áthidalásában. Az edzés változatosságát szolgálják a súlyzók, bokasúlyok, gumikötelek, és a vendégek kedvence a fitball óriás labda is. Csütörtökönként 17:30-tól csatlakozhat Agócs Judit csoportjához.

Jóga
A jóga önismereti út, mely segít önmaga mélyebb felfedezésében. A test megerősítésével, stresszoldással, relaxációval, indulhat el az úton. A jógához nincs szükség extra hajlékonyságra, a merev izomzat fokozatosan lazul, rugalmasabbá válik. Javasoljuk, hogy minden gyakorlatot addig végezzen, amíg kényelmes és még jól érzi magát benne! A terhelést fokozatosan emelheti foglalkozásról foglalkozásra. A jóga gyakorlatai javítják a tartást, erősítik a hátat és az izomzatot, 

állóképességet fejlesztenek, masszírozzák a belső szerveket, kiegyensúlyozzák a vérkeringést és a hormonháztartást. A jóga megtanítja, hogyan csendesítse le az elméjét, ha túlpörgette magát, vagy hogyan legyen energikusabb, aktívabb, ha épp kevés az energiája. Ha felkeltettük az érdeklődését, hétfő esténként 19:30-kor csatlakozhat Molnár Eszter jógacsoportjához.

Total body
A total body edzés egy zenés csoportos óra, ahol könnyen követhető elemek kombinációjával dolgoztatjuk meg az egész test izomzatát. A zene és a csapat hatalmas motivációt ad, hogy a maximumot hozza ki az edzéseiből. A rendszeres edzés segít a legjobb formáját elérni, a változatosság hozzájárul az állóképessége növeléséhez. Az edzés kezdők számára is ajánlott, hiszen könnyített elemek kombinációjával is lehet 60 percen keresztül dolgozni. Ha pedig Ön haladó, akkor 

egy intenzív, pörgős izommunkára készüljön! Szerdánként 18:30-kor Holló Judit várja Önöket.

Csiri-biri torna
A Csiri-biri mozgásfejlesztő torna egy olyan dalolós, mondókázós, örömteli foglalkozás, ahol 1-3 éves gyerekek a hétköznapitól eltérő mozgásformákkal és mozgásfejlesztő eszközökkel ismerkedhetnek meg. Minden csütörtökön délelőtt 10 órától várja Nagy Ferencné Ildikó néni a piciket.

Powerboy
Erő és állóképesség-fejlesztő edzés 8-12 éves fiúknak. Az órák középpontjában az élményszerzés, a sikerélmény és a mozgásminták helyes elsajátítása áll. Az edzés felépítése és fő célja, hogy megszerettesse a mozgást, mindezt mindenféle megfelelési kényszer vagy egyesületi versenyeztetés nélkül. Az edzések játékosak, egyaránt tartalmaznak talaj- illetve gimnasztikai elemeket, labdás gyakorlatokat.
Előkészíti a gyerekeket a saját testsúlyos és a súlyzós, eszközös feladatok elvégzésére. Keddenként 17:00-tól várja a fiúkat Csomor Péter. 

Nyugdíjas torna
A Nyugdíjas torna csoport 2022-ben ünnepli 15 éves évfordulóját. Vannak csoporttagok, akik az első óra óta, töretlen lelkesedéssel, folyamatosan járnak tornázni. Az óra 45 perces és mivel közben több eszközt is használnak, minden testrészüket átmozgatgatják. Használnak fitballt, gumiszalagot, labdákat, polifoamot. Az óra során fekvő, álló és ülő helyzetben is végeznek gyakorlatokat. Ezt jó, ha tudják az érdeklődők, mert az érintett korosztályban vannak, akiknek 

esetleg gondot okozhat a szőnyegre való lefekvés, illetve az onnan felkelés. Az óra teljes ideje alatt zene szól, az aktuális gyakorlatoknak megfelelően. Az órák jó hangulatban telnek, nem megerőltetőek, a jó közérzet határán belül maradnak minden esetben. Lelkes, szorgalmas, jól összeszokott csapat, akik mindig segítséggel és szeretettel fogadják az újonnan érkezőket, ahogyan Győzőné Kaszab Magdolna is, a foglalkozás vezetője csütörtökönként 15:00-tól.  

Spinning
A spinning ® az országúti kerékpározás mozgásmintájára összeállított edzésprogram. Egy teremben lelkes emberekkel együtt egy különlegesen tervezett teremkerékpáron tekernek a résztvevők, miközben motiváló zene szól, amely megadja az edzés ritmusát. A zenei kínálat változatos, az adott célokhoz, technikákhoz illeszkedik. Kiváló lehetőség minden korcsoportban és edzettségi állapotban az állóképesség fejlesztésére. Ha szeretne megszabadulni a 

hétköznapi stressztől, fogyni szeretne, esetleg sportolóként épp az alapozó időszakban van, csatlakozzon csapatunkhoz. Makádi-Gál Éva hétfőnként 18:30-kor, Székely Attila péntekenként 18:30-kor várja az érdeklődőket. 

Gerinctorna
A gerinctorna nagy szerepet játszik az izületi, hát- és derékfájások megelőzésben, ezért nagyon fontos életkortól és életmódtól függetlenül.
Akár fizikai munkát, akár ülőmunkát végzünk, a gerinc menti izmok fejlesztése és erősítése mindenkinek ajánlott. Így kellően rugalmassá és stabillá válik gerincünk, javul a testtudatunk és nő az izületi mozgásterjedelmünk. Átmozgatja a csigolyákat, a váll-, és a csípőizületet, megnyújtja a hosszantartó ülőmunka

közben megrövidült izmokat és erősíti a gerinc menti kisebb izmokat, stabilabbá téve a tartást. A gerinctorna megtanít a helyes testtartásra, hogy ne terheljük feleslegesen derekunkat. Fontos, hogy a rosszul berögzült mozdulatokat felváltsák a gerincbarát mozdulatok, melyekkel megóvhatjuk a gerincet és a körülötte lévő szöveteket a túlterheléstől és ezáltal a fájdalomtól. Csütörtökönként 18:30-tól preventív gerinctornával vár mindenkit Agócs Judit.

TRX
Valószínűleg már mindenki találkozott a TRX betűszóval, mely egy eszközt és egyben egy edzéstípust is jelent. Az eszköz egy speciális heveder, amit egy biztos pontra felfüggesztve kell használni. A TRX edzés betűszó, mely a Totalbody Resistance Exercise elnevezésből jön össze, azt jelenti, hogy teljes testtel végzett ellenállásos edzés. Az ellenállás a saját testsúly, mely egy vagy több végtagon támaszkodik, miközben egy vagy több végtagot a felfüggesztési pont tart. 

A gyakorlatok intenzitását a test talajjal bezárt szöge, valamint a stabilitás mértéke (hány végtag van stabil helyzetben a talajon) adja, ezért ajánlható kezdőknek és haladóknak is. Nagyon hatékony eszköz annak, aki izomerejét akarja növelni. A test formálásában is nagy szerepe van, hiszen az izmok kemény megdolgoztatása formásabbá teszi a testet, jobban láthatóvá válnak a megnövekedett izmok. Keddenként 18:00-kor Csomor Péterrel, péntekenként 17:30-kor Holló Judittal találkozhatnak, ha eljönnek egy TRX edzésre.

Alakformáló light
Kezdőknek, újrakezdőknek, aktív szenioroknak és mérsékelt intenzitásra vágyóknak ajánlott edzésforma. Az edzés középpontjában áll a mozgásrendszer egészséges működése és a keringési rendszer fejlesztése. Változatos gyakorlatokkal és eszközökkel fejlesztjük az izületek mozgásszabadságát, az egyensúlyérzéket, az izmok állóképességét és nyújthatóságát. Minden hétfőn 17:30-tól együtt tornázhatnak Agócs Judittal.

Gyermek aerobik

A mozgás a gyerekek számára nélkülözhetetlen. Hatással van egész életükre, növekedésükre, semmi mással nem helyettesíthető és nem pótolható a testi és lelki fejlődésük során. Tehát egyértelmű, hogy a gyerekeknek, ha csak lehet, mozogniuk kell, a fő célunk, hogy megszerettessük velük a mozgást. A gyermek aerobik a megtanult koreográfiákon keresztül fejleszti a gyermekek koordinációs képességét és ritmusérzékét, mely hozzájárul ahhoz, hogy mozgásuk 

harmonikusabbá váljon. Javítja az állóképességüket, gyorsaságukat, egyensúlyérzéküket és segít a helyes testtartás kialakításában. Az edzések nyitottak, bármikor be lehet kapcsolódni. Ha a gyermek szeretne, fellépési és versenyzési lehetőséget is tudunk biztosítani. A fiatal, energikus, szakmailag felkészült edző, Szentkuti Nóra várja a gyerekeket hétfőn és szerdán 16:20-tól.